Sunday, December 27, 2015

Zendaya Coleman dobila najsladji poklon za Bozic :)

Zendaya Coleman za poklon dobila kucnog ljubimca :)


Zendaya Coleman za Bozic je dobila jednog slatkog psa :) Ime mu je dala Noon.Zendaya je mislila da vise nikada nece voleti nekog ljubimca kao sto je volela svog prethodnog koji se zvao Midnight.
Ovu novost Zendaya je sa nama podelila na instagramu:

Njeni opis:

Већина вас зна сам изгубила своју бебу Midnight пре неког времена, и мислила сам да никада не бих могла волети поново другог љубимца ... док овај мали анђео ми је дао на Бадње вече ... он је буквално мини Midnight ... он је пописао на кревету 3 пута синоћ и нисам стало, мислим погледај то лице. Какав диван поклон ... у праву када сам га најпотребније. Тако сам захвална за ову малог човека, Велцоме То Тхе Ворлд подне. #Ноон #сеевхатидидтхере #имамомми #тханкссанта 🤗😩😍





No comments:

Post a Comment