Friday, July 8, 2016

Olivia Holt.

Olivia Holt ima ozbiljnu nameru da uspe u svetu muzike a sad je predstavila spot za svoj debi singl “Phoenix”. “Ideja je da uhvatimo fenikse kod određenih ljudi. Ako im je teško ili se muče u vezi nečega, oni onda mogu pronaći nešto što će ih naterati da zaborave na to i iz senke iskorače na sunce. To su njihovi feniksi i to smo zabeležili u ovom videu'' , rekla je Olivia. <3





 Nakon njezine nove pjesme , dobili smo novost da će Olivia uskoro ići na turneju , bravo za nju!! :D Turneja će trajati od 15. jula do 31. augusta.


 ''O ovome sam sanjala otkako sam bila klinka. Jako sam uzbuđena.” Olivia će pevati po manjim dvoranama, uglavnom za nekoliko stotina ljudi ali isključivo u Americi tako da je nažalost nećemo gledati u Evropi ove godine.

Olivia je otkrila i ko je njen idol, poručivši da je to glumica Reese Witherspoon. “Volim je oduvek. Želela bih da mi ona bude mama ili makar kul ujna u nekom filmu. Jedno ili drugo, svejedno mi je. Samo da je ona tu”, objašnjava ona za časopis People.



No comments:

Post a Comment